مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-20سياسي

فارس من| «سراب باغ» در آرامش است/ منشا درگیری های گذشته اختلافات طایفه ای بود


فرماندار آبدانان با بیان اینکه هم اکنون سراب باغ با کمک ریش سفیدان و نیروی انتظامی در آرامش است گفت: اختلافات در سراب باغ کاملا طایفه ای بوده و به اراذل و اوباش ارتباطی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام؛ در روزهای اخیر سوژه ای در سامانه فارس من مبنی بر مطالبه برخورد قاطع با مخلان امنیت عمومی در سراب باغ ایلام  ثبت شد که مورد حمایت کمتر از 179 نفر از مخاطبان قرار گرفته است.

خبرنگار خبرگزاری فارس برای روشن شدن این موضوع پیگیری هایی انجام داده است تا واقعیت مسئله مشخص شود.

اما حقیقت ماچرای سراب باغ چیست؟ چندی پیش در پی درگیری دو تن از جوانان از ایل های مختلف در این شهر یکی از آنان که 24 سال سن داشته به قتل می رسد؛ بعد از وقوع این حادثه پدر قاتل، برای ختم شدن قائله این درگیری و ادامه پیدا نکردن درگیری ها به قصد خونخواهی فرزندش را به مراجع قانونی و قضایی معرفی می کند.

اما در این بین تعدادی از دیگر جوانان این دو ایل که احساساتشان جریحه دار شده بود با خط و نشان کشیدن سعی در انتقام گیری و خون خواهی داشتند که این مسئله باعث وقوع نزاع، مجروحیت و دستگیری بعضی از این افراد از سوی نیروهای انتظامی شهر شد.

اما چند روزی است با درایت مسوولان ارشد شهرستان آبدانان و ریش سفیدان, بزرگان و معتمدین این قائله مقداری آرام شده و روند به سمت تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| «سراب باغ» در آرامش است/ منشا درگیری های گذشته اختلافات طایفه ای بود

فارس من| «سراب باغ» در آرامش است/ منشا درگیری های گذشته اختلافات طایفه ای بود